Festival und Konzert Planungen
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.

Festival und Konzert Planungen

Festival und Konzert Planungen
 
StartseitePortalGalerieSuchenNeueste BilderAnmeldenLogin

 

 Pavollions oder Manschaftszelt?

Nach unten 
+6
Luke Rumbach
Heidi
De Ale
strohfischer
Sallinski
Sven Deisroth
10 verfasser
Gehe zu Seite : Zurück  1, 2, 3

Was soll für 2008 verwendet werden?
Manschaftszelt
Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 I_vote_lcap100%Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 I_vote_rcap
 100% [ 15 ]
Pavillions
Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 I_vote_lcap0%Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Nichts
Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 I_vote_lcap0%Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Stimmen insgesamt : 15
 
Umfrage beendet

AutorNachricht
strohfischer
Admin
Admin
strohfischer


Anzahl der Beiträge : 58
Anmeldedatum : 08.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeFr 14 März 2008 - 21:11

Ich sieh die Sach so, dass de Kees schun gess wär, wonn mer es ASB Zelt fit mache kennde. Evtl versuch ich äfach mol de Kölschmax zu erreiche unn besprech des mol mit dem. Wonn des nämlich klappt misse mer ah net mordsmäßisch Geld sommle unn iwwerhaupt no Zelte suche, weil ma ens fa umme griehn.

Somit wär de schwierischde Däl erledischd.

Onsunschde muss donn schun nimmie soo viel geplant werre. Hegschens mit de Abfahrt etc, unn wer wonn fahrt. Awwer da mir es Forum nutze hon alle onnre die des net mache halt kä Plan, unn misse gugge wie se änisch wern. Ich renn kemm noh.

Ende der Geschichte.
Nach oben Nach unten
Luke Rumbach
Möchtegernmetaller
Möchtegernmetaller
Luke Rumbach


Anzahl der Beiträge : 49
Anmeldedatum : 14.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeSa 15 März 2008 - 1:09

Also ich bin a bisselspät, hab ma alles durchgeläse, un ich denk dass es ASB Zelt werklich a subber Idee wär. Wär subbe wenns. klappt. Ich denk es is ach klar dass ich ach bereit bin was uf a zelt drufzulehe. Awwa!!! Ich hab kä bock dass es so is dass ich wie ledscht joa uf was drufzahl ach uf Bier ( des hats mo käse) un hab weder was vun em Pavilion noch vun em Bus kat, un bin dann noch dumm ahgemacht woree als ich ma a bier vun "eich" genumme hab. Do is jetzt kenner vun eich Planer angsproche awwa des wollt ich mol noch loswerre. Weil die 20 euro oder wieviel es warnwarn äfach weg die hett ich ma kenne in de arsch stecke un hett mehr spaßkatt. Naja wie gsaht ich erklär mich ach bereit was zu plane un zu bezahle. Wär halt toll wenn was debei raus kummt. Awwa ich bin uf jeden fall am start!!
Nach oben Nach unten
Sven Deisroth
Admin
Admin
Sven Deisroth


Anzahl der Beiträge : 255
Alter : 39
Ort : Lemberg
Anmeldedatum : 01.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeSo 16 März 2008 - 12:45

Luke Rumbach schrieb:
Also ich bin a bisselspät, hab ma alles durchgeläse, un ich denk dass es ASB Zelt werklich a subber Idee wär. Wär subbe wenns. klappt. Ich denk es is ach klar dass ich ach bereit bin was uf a zelt drufzulehe. Awwa!!! Ich hab kä bock dass es so is dass ich wie ledscht joa uf was drufzahl ach uf Bier ( des hats mo käse) un hab weder was vun em Pavilion noch vun em Bus kat, un bin dann noch dumm ahgemacht woree als ich ma a bier vun "eich" genumme hab. Do is jetzt kenner vun eich Planer angsproche awwa des wollt ich mol noch loswerre. Weil die 20 euro oder wieviel es warnwarn äfach weg die hett ich ma kenne in de arsch stecke un hett mehr spaßkatt. Naja wie gsaht ich erklär mich ach bereit was zu plane un zu bezahle. Wär halt toll wenn was debei raus kummt. Awwa ich bin uf jeden fall am start!!

Do muss ich dezu sache luke so läd wie mas dud wollde eier leid jo net bei uns campe deshalb haddena a net so viel vum pavi. es bier do hedd ich mo nix gsacht weil ich a fa die gonz moite korn nokaaf hab hab un nix verlongt hab. viel getrunge hab ich jo net.
un wehe 20€ uffresche würd ich mich a net. es konn nur besser werre Smile


zum thema asb zelt. ich glab das ich des iwwanemm mc. da ich jo e guda droht zu moim uhrgroßbruder hab erklär ich mich dezu verpflischt de kolli zu frohe.

jenny ich fin doi idee subba werbung zuerschd mo noch zu mache.
ich ded sahe mir halbe uns de 11.04 - 12.04 odda 13.04 mo vor uns zommese setzte (im klenne kreis) um mo alles zusomme se drahe.
solong macht bidde jeder die seit do mo noch bekonnt.

Wonn jemond was wäs wer wie mitfahrt odda doch net bidde sofort rückmeldung ins forum dasses uffem aktuellschde stond bleibt.

denkt an die worte des ehemaligen fädenziehers master MC the great strohfischer: INFORMATIONEN sind das A und O
Nach oben Nach unten
https://wackenplanung.forumieren.de
Heidi
Powermättler
Powermättler
Heidi


Anzahl der Beiträge : 130
Alter : 34
Ort : Lemberg
Anmeldedatum : 03.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeSo 16 März 2008 - 15:13

Sven Deisroth schrieb:

jenny ich fin doi idee subba werbung zuerschd mo noch zu mache.
ich ded sahe mir halbe uns de 11.04 - 12.04 odda 13.04 mo vor uns zommese setzte (im klenne kreis) um mo alles zusomme se drahe.
solong macht bidde jeder die seit do mo noch bekonnt.

Des werd wohl es beschde sin. So viel leit bis dato zomme zu bringe un mit denne leit donn zu plone. Wers donn immer noch net geschafft hat sich zu informiere, im Forum anzumelde oder sich mo drum zu kümmre, dem is halt leider nimmi zu helfe. Ich hab niemand mehr in moina kontaktlischd denne ich de link noch schicke kennd. hab ich alles schun gemach. aber trotzdem hat sich faschd kenna vun denne leit angemeld oder wenischdens jemande vun uns bescheid gsa wie die sachlach is. Ich mach weiterhin Werbung, aber ich kann nix verspreche. Die meischde sin äfach zu faul.
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/restless_and_dead
Luke Rumbach
Möchtegernmetaller
Möchtegernmetaller
Luke Rumbach


Anzahl der Beiträge : 49
Anmeldedatum : 14.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeSo 16 März 2008 - 19:14

[quote="Heidi"]
Sven Deisroth schrieb:

jenny ich fin doi idee subba werbung zuerschd mo noch zu mache.
ich ded sahe mir halbe uns de 11.04 - 12.04 odda 13.04 mo vor uns zommese setzte (im klenne kreis) um mo alles zusomme se drahe.
solong macht bidde jeder die seit do mo noch bekonnt.

Wenn na eich treffen sah na bescheit ich bin uf jeden Fall am start. Kä froch. Zum deisroth wollt ich noch sah dass ma grad in wacken die 20 jetzt it despaß verdärwen ich wollts jo bloß mo sahe un ich war jo ah fasch nur mit "eire" leit zamme kuckt. Awwa is jo scheißegal es wichdigschde is dass ma ver 2008 halt a zelt griehn un ich dank dass zumindest die forumaktive sehr motiviert sin un des dann zumindescht ver uns mit dem zelt was werd. ich bin guder dinge!
Nach oben Nach unten
Sven Deisroth
Admin
Admin
Sven Deisroth


Anzahl der Beiträge : 255
Alter : 39
Ort : Lemberg
Anmeldedatum : 01.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeSo 16 März 2008 - 19:26

Jo genau gugge ma äfach dasses diesjoar besser werd
Nach oben Nach unten
https://wackenplanung.forumieren.de
Sven Deisroth
Admin
Admin
Sven Deisroth


Anzahl der Beiträge : 255
Alter : 39
Ort : Lemberg
Anmeldedatum : 01.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeMo 17 März 2008 - 12:18

Ich hab mo mit moim Urgroßbruder geschwätzt un er froht mo no wies aussieht.
Nach oben Nach unten
https://wackenplanung.forumieren.de
strohfischer
Admin
Admin
strohfischer


Anzahl der Beiträge : 58
Anmeldedatum : 08.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeMo 17 März 2008 - 13:10

Wollmer mol hoffe dasses klappt. No misse mer im Prinzip nur noch gugge wie mer des Zelt nuff griehe... bzw ob mer generell Ohänger odder sowas brauche.. wofu ich mol ausgeh.

De Knauber konn ggfs. ah mit Ohänger fahre.. no hedde mer wonn ichs recht im Sinn hab 2 schdigg.. was mol net schlecht wär.

Evtl finne mer jo diesjohr ah e gscheidie lösung fa Musik. Des wär mol noch was.
Nach oben Nach unten
steffen
Möchtegernmetaller
Möchtegernmetaller



Anzahl der Beiträge : 12
Anmeldedatum : 08.03.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeMo 17 März 2008 - 13:37

es beschd e anhänger fas zelt un enner fa e anlach inzubaue.
da ma diesjohr net ganz soviel werrn wie ledschd johr denk ich das ma nur uff die hälft vum chaos zusteure wie ledschd johr. was ah häst asbzelt selld die erschd wahl sinn weil ma jo ah gesiehn hann das ma mit iwa 60 leit net werklich viel geld zammegried hann.
ich schätz mol vorsichtich uff 40 leit ( wenns soviel werrn) da viel vorher schun gesaht hann dasse net mitfahre un doch etliche, obwohlse vun viele leit gesaht wor iss dasses faschd ausverkaaf iss kä kart hann. em ale sei bus besteht diesjohr zb nur noch aus 2 mann.

@ deisi ich glab das ich schun vor 3 woche geschribb hab wann un mit wem ich fahr des kennschde irgendwann mol aktualisiere
Nach oben Nach unten
steffen
Möchtegernmetaller
Möchtegernmetaller



Anzahl der Beiträge : 12
Anmeldedatum : 08.03.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeMo 17 März 2008 - 13:49

muss noch was zum thema geld hinzufüge hab gedenkt ess sinn vielleicht noch 30 euro was iwrich iss vun ledschd johr sinn awa sogar faschd 100 mehr un noch in sicherer verwahrung. hedd ich des gewisst dasses noch soviel iss hedd ichs bessa mol versoff Smile
Nach oben Nach unten
strohfischer
Admin
Admin
strohfischer


Anzahl der Beiträge : 58
Anmeldedatum : 08.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeMo 17 März 2008 - 14:28

Genau so hab ich mer des vorgestellt... also dass mer halt in äh Ohänger e Olach ninbaue... allerdings hab ich null plan was ma dodefor brauch, weil ich was die Technik ohgeht eher unversiert bin. Razz
Was bräucht man dodefor? Aggregat nemm ich oh wär schummo subber fa Strom... unn mir breichten halt gescheite Boxe.. nur wer gebt freiwillisch soi Boxe mit? Hmm hmm..
Nach oben Nach unten
Sven Deisroth
Admin
Admin
Sven Deisroth


Anzahl der Beiträge : 255
Alter : 39
Ort : Lemberg
Anmeldedatum : 01.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeMo 17 März 2008 - 17:45

Do gugge ma mo no e paar gebrauchde ded ich sahe also boxe.
die kenne jo ruisch verschrubbt werre :-)

@steffen sorry muss ich iwwaläs honn tra ich direkt noch in.

e agregat wär subba sach. hat jemond schun ens woma nemme kennde odda misse ma uns do a noch umgugge?
Nach oben Nach unten
https://wackenplanung.forumieren.de
Sallinski
Powermättler
Powermättler
Sallinski


Anzahl der Beiträge : 124
Alter : 35
Ort : Lämbersch
Anmeldedatum : 02.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeMo 17 März 2008 - 20:26

mit em agregat konn ich jetzt net diene awwa boxe kennt ich evtl. zur verfügung stelle un evtl. sogar moi alda verstärker (voruasgesetzt ich kri ne widda hie Rolling Eyes )

un weche dem treffe... wo willsche des mache deisi? womma des echt im klänne kreis mache un ma ich sa mol net mehr wie 6-8 leit sin ded ich moi örtlichkeite dezu anbiete
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/thrahtilldeath
Sven Deisroth
Admin
Admin
Sven Deisroth


Anzahl der Beiträge : 255
Alter : 39
Ort : Lemberg
Anmeldedatum : 01.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeMo 17 März 2008 - 22:49

ei donn mache ma des doch bei dir
Nach oben Nach unten
https://wackenplanung.forumieren.de
bloodmax
Möchtegernmetaller
Möchtegernmetaller
bloodmax


Anzahl der Beiträge : 15
Ort : Lemberg
Anmeldedatum : 13.03.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeMo 17 März 2008 - 23:59

hey also ich wäre auch bereit was zu helfe bei der planung oder so.
Nach oben Nach unten
steffen
Möchtegernmetaller
Möchtegernmetaller



Anzahl der Beiträge : 12
Anmeldedatum : 08.03.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeDi 18 März 2008 - 12:54

de uli will do ah irgendwas zammebaue der hat schun fa sei alde audradioboxe gehäuse gebaut un werrd wahrscheins mei alda verstärker noch verwende mol gugge wasses werd
un zum thema aggregat eventuell kennd ich ens organiesiere awa des stellt uns vor des problem das ma wohl uff alle fäll e anhänger breicht odda ich nemm es 35kw aggreagt wo selbschd e anhänger iss Smile do breicht ma awa dann ah schun die anlach vun de bühne das sich des lohne würd un jemand wo mei chef e woch lang ausnockt dassa nix devun merkt dasses weg iss
Nach oben Nach unten
Heidi
Powermättler
Powermättler
Heidi


Anzahl der Beiträge : 130
Alter : 34
Ort : Lemberg
Anmeldedatum : 03.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeDi 18 März 2008 - 13:33

Raffinierter Plon.
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/restless_and_dead
strohfischer
Admin
Admin
strohfischer


Anzahl der Beiträge : 58
Anmeldedatum : 08.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeDi 18 März 2008 - 14:16

Mir sin offtopic. Razz
Ich mach mol e neier thread uff.
Nach oben Nach unten
De Ale
Möchtegernmetaller
Möchtegernmetaller
De Ale


Anzahl der Beiträge : 97
Alter : 38
Ort : Wörth/ Hogschel/ hauptsächlich Lautre
Anmeldedatum : 09.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeDi 18 März 2008 - 17:36

So nach woch hab ich mo wida kurzzeitig moi Gehrin ingeschalt!
Un do is ma doch glatt ingefall das moi Vader ä Firma als Kunde hat wo altes
Bundeswehr zeuch verkafe! Die verkaafe zimlich alles vun Autos bis Stahlhelme! Zwische drin liegt wohl irgendwo a Manschaftszelte! Ich ruf ne heut omd nochmo an ob er do was mache konn!
Donn wer des mitm abhole a kä Problem mehr da moi Vader als öfters geschäftlich bei uns in de gegent is! Un do donn ä Firmewage gried!
Uns kä sau intressiert ob er donn ä normales audo nemmt oda ä Bus!
Nach oben Nach unten
strohfischer
Admin
Admin
strohfischer


Anzahl der Beiträge : 58
Anmeldedatum : 08.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeDi 18 März 2008 - 18:12

Oah. E BW-Sanitätszelt wär gut! Very Happy
Nach oben Nach unten
Sallinski
Powermättler
Powermättler
Sallinski


Anzahl der Beiträge : 124
Alter : 35
Ort : Lämbersch
Anmeldedatum : 02.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeDi 18 März 2008 - 21:09

ich will de stahlhelm !!!!111oneoneone
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/thrahtilldeath
Sallinski
Powermättler
Powermättler
Sallinski


Anzahl der Beiträge : 124
Alter : 35
Ort : Lämbersch
Anmeldedatum : 02.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeDi 18 März 2008 - 21:13

jetzt konn ich endlich moi tolles bild poste
Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 _120p
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/thrahtilldeath
Sven Deisroth
Admin
Admin
Sven Deisroth


Anzahl der Beiträge : 255
Alter : 39
Ort : Lemberg
Anmeldedatum : 01.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeMi 19 März 2008 - 9:28

jo klär mo ab wie groß des is un wasses koschde soll odda mennsche mir kenndes äfach so mitnemme un kemm fallts uff?
Nach oben Nach unten
https://wackenplanung.forumieren.de
Lisa *me*
Greenhorn
Greenhorn
Lisa *me*


Anzahl der Beiträge : 8
Alter : 36
Anmeldedatum : 07.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeDo 15 Mai 2008 - 21:47

Zelt[b]!!!!
Was issen jetzt mit dem Sanizelt?? Hat mol jmd nogefroht??
Nach oben Nach unten
Sven Deisroth
Admin
Admin
Sven Deisroth


Anzahl der Beiträge : 255
Alter : 39
Ort : Lemberg
Anmeldedatum : 01.02.08

Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitimeFr 16 Mai 2008 - 8:14

ich hab immernoch kä rückmeldung vum kölschmax awa ich frohne nochmol
Nach oben Nach unten
https://wackenplanung.forumieren.de
Gesponserte Inhalte





Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Empty
BeitragThema: Re: Pavollions oder Manschaftszelt?   Pavollions oder Manschaftszelt? - Seite 3 Icon_minitime

Nach oben Nach unten
 
Pavollions oder Manschaftszelt?
Nach oben 
Seite 3 von 3Gehe zu Seite : Zurück  1, 2, 3
 Ähnliche Themen
-
» 54 neue Sachen die man bei Schwerelosigkeit machen kann oder einfach Dinge die wir auf Wacken brauchen

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Festival und Konzert Planungen :: Festivals :: Wacken 2008-
Gehe zu: